En fredag som inte var sig lik

Vad var det som hände igår?
Natten till torsdag sov jag nästan ingenting och tänkte att jag skulle somna redan vid sex igår kväll. Men så blev det inte.
F skulle iväg och jobba natt och åkte vid halv tio. Jag började läsa bloggar och hittade en som fick mig att gråta i timmar. Jag läste hela bloggen med en gång, Lindahs blogg. Jag hittade den genom Vimmelmamman.
Lindah skriver verkligen direkt ur den hemska verkligenhet hon lever i. Hon är ensamstående med två barn, äldsta sonen har drabbats av cancer. Hennes pappa dog för en månad sedan, i cancer. Beskedet om cancer kom i slutet av 2009.
En blogg som berör.                            

När tårna var torkade vid halv tolv började jag läsa.



Mycket bra bok.


Nu är det lördag morgon och jag känner mig rätt mosig. Men jag börjar förstå varför.

Time att göra en make over. För så fort F kommer hem hoppas jag på att han håller sitt löfte. VI SKA KÖPA SKOR IDAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0