3 veckor har gått

Hjälp, det har redan gått tre veckor på min ledighet. Snart är den slut...4 kvar.
Igår var vi iväg till några vänner och grillade, Bompa badade och hade skoj.

Nu är jag äntligen nöjd med själva bloggen, eftersom man kan göra om så mycket, men hur fasiken ska jag klara det? Alla har så snygga bloggar. Jag försöker och försöker men hur jag än gör så lyckas jag inte... Hoppas att det blir bättre med tiden.

Senare idag kommer Alexandra med familj för en övernattning. Det ska bli skoj. Till henne har jag bakat dumle- och blåbärsmuffins. Till middag blir det ett laxpaket med sallad. Vädret är inte det bästa men jag hoppas ändå på att Fredrik kommer starta grillen.

I morgon kommer jag väl fortsätta göra mitt bästa för att pimpa min blogg.


Kommentarer
Postat av: Nellina

Pimpa din blogg....du är väl för härlig..ser jätte bra ut...kram nellina

http://nellina.blogg.se

2009-07-19 @ 16:28:03
URL: http://nellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0