Morfar och farfar

Ja, nu var vi här då, hos morfar och farfar som Jennifer säger. Men det är egentligen farmor och farfar. Jag önskar inte att morfar och farfar bodde ihop...

Idag har vi gjort stan, mmm jag verkligen njuter varje sekund av Gbg. Jag saknar Götet så mycket. Stan är så härlig, avslappnat och mysigt. Jag fick inte se avenyn idag, men det kommer ju fler dagar...
Min superunderbara älskling köpte ju min telefon idag. Så nu kan jag bocka av en grej från min "vill ha" lista. Men tyvärr tog det bara två sekunder innan jag fyllde på den igen. Nu vill jag ha ett par flip flopp från Björn Borg. Letat och letat, men det är bara för storfotar kvar. Jag ska njuta av min nya mobil iaf.
 Röd och glammig.. Jag vet en som kommer bli avis på mig i EPA-familjen. Och en medlem kommer få ökad press. hi hi..

Bompa var glad på stan idag me, hon fick äta på Donken och senare även en glass. Hon var ju lite handikappad med ett plåster på fingret, men det gick bra ändå.
Det såg lite snoffsigt ut bara.

Eftermiddagen är här och jag verkligen njuter av att det är sol och värme. Snart dags för räkor och vin. Imorgon bär det av till Liseberg och därefter checkar vi in på Radison Sas.

Hasta mobila!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Tack tack..

Oki, va tråkigt... Ja vinnaren skickar sin adress till alla deltagare sen, tävlingen avslutas imorn kvll, så adressen kommer väl på lördag..!

2009-08-06 @ 18:55:37
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0