Minigolf

Hej svejs!

Precis hemkommen från en minigolfrunda. Det gick väl så där idag, men jag var inte sämst rolleye smileysOch eftersom kameran inte var med och det inte finns något protokoll så kan vi väl säga att jag vann!

Nu är det dags för lunch. Korv och spaghetti
Senare blir det grillninga, sommaren har kommit tillbaka!!! Jag blir så glad.

Hoppas jag kan sova lite i eftermiddag, klev upp kl 7 i morse, bilen skulle lämnas in för storstädning och tvättning. Eftersom priset är sjukt högt så kallas för Mr Cap- behandling.


Kommentarer
Postat av: Grannen E

Oki, nu håller jag inte med...den som vann börjar på bokstaven E o bor ett stenkast bort:-)

2009-08-03 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0