Mindre bra dag.

Borde ju inte klaga. Det är ju Jennifers födelsedag idag. Vi väckte henne med frukost på sängen och sjön för henne. Hon vaknade abrupt och trodde säkert att det var inbrott i hennes rum. Men efter en kort stund fattade hon att det var vi som försökte få till en stämma och att hon fyllde år.
Fruksoten var mindre viktig när hon insåg att säcken med presenter var till henne.
Det blev en docka med två outfit:er, tre pysselböcker, pennor, pärlor, ett smyckeskrin, ett spel och en film. Kanske nåt mer, men jag kommer inte ihåg.

Själv mår jag inte helt hundra, kl är nu 3 och jag ligger i soffan, sunkigare än nånsin förr. Fryser och känner mig illamående eller hungrig hela tiden. Fy o blä för PMS.

Jag har tusen saker på listan att göra innan det blir måndag.
1. Vakta EPA-familjens hus
2. Städa
3. Inventera inför kalaset
4. Handla inför kalaset
5. Ringa mamma, det var längesen.
6. Ringa min syster, hade ett missat samtal från henne igår.
7. Rycka upp mig helt enkelt.

Men jag har inte lust till nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0