Madonna




Då ska jag äntligen berätta om den efterlängtade kvällen 2009-08-08. Den var helt crazy.

Vi träffades hemma hos Karin för att jag skulle dumpa av min packning. Kände mig redan då trashig. Så jag var tvungen att hitta kläder för att vi skulle kunna gå på stan. Jag köpte en kjol, men inte så att jag använde den. Den lågt fint packad i väskan hela tiden. Knasigt.
Som vanligt var Anso sugen på mat varför det blev lasagne på Cappucino, tyvärr var den inte god. Därefter föll vi för grupptrycket och beställde en öl. Vädret var ju kanon och vi blev snurriga.
Stressen kom över oss och vi drog oss hem för lite make over och drinkar. 

Tyvärr Anso hade vi inga popcorn som du kunde sprida omkring dig, men vi spelade dock våra låtar. Sista morgonen med Strömstedt och Tomas Ledin (en del av mitt hjärta) Tydligen delar vi Ledin låten med andra tjejer som sjöng den på Mc Donalds på natten.

Trevligt som bara den var det, och galet som vanligt. Kaspyler flög och frysen gick sönder.

Ner mot Madonna och in i kön. Vi stod på PLANEN (som ska uttalas väldigt göteborskt)
 Madonna är en diva och dryg som bara den, hon väntade på att komma ut. När hon väl var på scenen så körde hon på sina nummer och var inte så intresserad att få kontakt med publiken. Men å andra sidan är väl hon en utav de få som inte behöver det.

Efter 4.5 timmar stående var Madonna "game over" och hon vägrade göra ett extra nummer.
Ut från PLANEN tog det lång tid.
Dags för mat igen. Krov för pengarna blev det.


Det är kvällens mest perversaste bild, jag lovar!

Från ullevi till avenyn tog det tid, shit vad ont i fötterna vi hade. Men vi kom fram. Jag som tillhör partyeliten ville bara hem och sova. Ett tydligt tecken på att jag är 30, väldigt snart. Jag lyckades övertala Anso till att gå hem. Det tog sån tid för oss att gå att jag var hungrig på avenyn igen. Jag blev därför bjuden på Big Mac.

Zzzzz va skönt det är att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0