Kalasdax

Upp tidigt idag igen, nu får det vara slut på tidiga dagar. Lämnade bilen för toning av rutor. Så nu ska bilarna rulla o rulla.

Var på intromöte på Bompas nya dagis, det känns riktigt bra. Utbildad personal och nya lokaler. En grundtanke med pedagogiken och aktiviteter. Det ser jag framemot!

Idag blev det många paket köpta. Jennifer fyller år i morgon. Planerar för att fira henne på sängen i morgon bitti. Jag har försökt att påminna henne om morgondagen för att skapa lite förväntningar, men hon tycker bara att jag tjatar.
På lördag blir det kalas.

Själv lever jag i ett vakuum just nu, har en massa kännigar men inget bekräftat... Usch och fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0