Jag tävlar

Nu är det dags för tävling här i bloggen!

Nu är det ÄNTLIGEN dags att tävla lite här i bloggen!

Jag kommer att tävla ut 10 st Kristallparfymer från Make Up Strore! =D
Kristall är en eau de parfume och en av mina favoritdofter då den känns väldigt lyxig och sensuell!
Doften kostar 395kr ord.pris i butik, och kommer i en box med en doftboll för känsliga som vill kunna "ta av sig" parfymen.



Tävlingsregler:
- För att tävla måste du ha en blogg/bilddagbok som jag kan se.
- Kopiera detta inlägg+bild, klistra in i din blogg/bilddagbok och skriv att du är med och tävlar
- Skriv också och berätta varför just DU ska vinna denna Kristall-doft, och varför DU är/skulle vilja bli trogen kund till Make Up store.



Doftnoter:
Toppnoter: Bergamott, mandarin, fruktkocktail
Hjärtnoter: Jasmine, persika, sandalblomma
Basnoter: Patchouli, vanilj, sandalträ, Mysk, Amber



Tävlingen pågår till fredagen den 14 Augusti!
Lycka till!
Kom ihåg att det är hela 10 stycken vinnare!

Tävlingen är hos Linda H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0