Home sweet home...

Önskar att jag bara var hemma. Jag orkar inte sitta i bilen längre. Jag har ont i hela kroppen och fötterna ska vi iinte tala om. Eftersom jag glömde mina skor hemma fick det bli ett par med klack. Vi stod upp i 4.5 timmar, Så fatta vad ont jag har i fötterna. Det tog oss en timme att gå Ullevi till Nordstan, där vi bodde.

Ångesten att lämna Jennifer försvann, men jag saknade henne som tusan igår. Det var så roligt att träffa henne idag. Mmmm vad vi ska gosa ikväll.

Madonna igår var okej, coolt att ha sett henne. Jag såg även hennes barn på hotellet på lördagen, de åt frukost. Och dansarna mötte jag på dagen, de stod bakom mig och Anso i kön på Cappucino. (men det visste vi ju inte så).

Nu sitter jag i bilen och vi är snart i Örebro. Tänkte publicera lite bilder, men det får bli senare. Ikväll, senast i morgon.

Måste ju även summera och analysera helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0