Glömda skor

Det är nästan en katastrof! Mina reservskor som jag hade tänkt ha i morgon är kvar hemma!!!! Hur kan det hända?!!

Får försöka tänka på nåt annat och göra en make over så att vi kommer iväg till Liseberg idag. Annars vet jag en annan donna som kommer få en katastrof dag.

Solen lyser och Jennifer sover fortfarande. Hon har det bra här och ska vara ensam med farmor, farfar och farbror ikväll.
Igår skulle jag och F åka iväg och handla lite, det blev jobbigt för henne. Hoppas att det går bättre idag, för annars kommer jag inte må bra.
Jag som ibland önskar att hon bara kunde släppa mig och låta mig vara. Men varför kan jag då inte njuta av att få vara ensam? Min navelsträng till henne är nog kortare än hennes till mig skulle jag tro.
Åhh, jag älskar henne så mycket!!! Du är bäst Jennifer.



Nu ska jag "pimp my nails"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0