Dan före...

Nu packas det för fullt. Och jag är alltid rädd att jag glömmer något. Jag förstår nu varför vi sällan åker någonstans. Det krävs en massa planering och förberedelser som jag inte tycker om. Blommorna ska vattnas, gräsmattan ska vattnas och klippas, häcken ska också ha vatten, man måste fixa tvätt och planera för vad man behöver, och packa.
Jennifer hade dock roligt under gräsmattevattningen.

Hon är galen!

Själv kom jag äntligen iväg till frisören idag. Nu har jag en färg igen. Inte fyra och en utväxt. Jag köpte en stenhård spray iaf.
F kan inte säga nåt om sprayen heller för namnet måste ju tilltala honom. DISP!



Den där stegtävlingen jag tidigare pratade om, den har ju spårat ur  totalt. Först så nollställde Jennifer mitt resultat innan jag hann rapportera det. Igår innan jag hann ta kort på den skulle F bevisa att det gick och fuska genom att skaka på den. Och vad händer idag`? Jennifer ska ha den på sig och senare kommer hon hem utan.
Jag har blivit av med min stegräknare. Så nu får jag bara vara med och sponsra presentkortet till vinnaren.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0